سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمامی دنیا

هک کردن و بدست آوردن پسورد یاهو با کرکر و ابزارهای یاهو و دانلود

    نظر
     هک کردن آی دی* پسورد زدن*کار با کرکرهای قوی و ساده

 

نکته بسیار مهم: ابتدا
این فایل رو که در یک برنامه گنجانده شده است را بر روی کامپیوتر خود نصب
کرده و فایل نصب شده را حداقل یک بار بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید تا به
راحتی بتوانید برنامه بوترها و هک و کرکرها و .. را اجرا کنید. در صورت
اجرا نکردن این برنامه بوترها و.. اجرا نخواهند شد پس حتما قبل از هر چیز
این فایل را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید.دانلود برنامه

 

1) برنامه Ybrute برای بدست آوردن پسوردهای یاهو : ابتدا این برنامه رااز اینجا دانلود کنید.اما روش کار : در قسمت Username آی دی یا یوزرنیم مورد نظر خود را بنویسید و در قسمت pass list  لیست پسورد خود را انتخاب کنید. این برنامه خو یک لیست پسورد دارد و آن را از داخل پوشه برنامه انتخاب کنید و بر روی گزینه start کلیک کنید تا جستجوی خود را آغاز کندو پسورد را برای شما پیدا کند.

 

2) برنامه Y2over  برای بدست آوردن پسورد یاهو(آی دی): دانلود برنامه کلیک کن. *** روش کار: در قسمت پایینی فیلد Username  یوزرنیم یا همان آی دی مورد نظر خود را بنویسید وبر روی Add to list کلیک کنید تا آی دی شما وارد لیست برنامه شود با کلیک بر روی delete می توانید آی دی add شده را از لیست حذف کنید. با کلیک بر روی load  list from  می توانید یک لیست که با فرمت TXT است را انتخاب کنید ومی اونید یک لیست پسورد هم انتخاب کنید حال  بر روی  start  کلیک
کنید و منتظر بمانید که پسورد را برای شما پیدا کند. راستی همه این کارها
باید در زمان اتصال به اینترنت انجام گیرد. درصورتی که به هنوز به اینترنت
وصل نشده باشید یا سرعت اینترنت شما بسیار پایین باشد با این جمله روبرو
خواهید شد: Run time error "53" File not found

 

3) یک کرکر قوی ینام Adrenaline- Modified برای بدست آوردن پسوردهای آی دی:. ابتدا برنامه را از اینجا دانلود کنید** روش کار با این برنامه: در قسمت Add UserName آی دی مورد نظر خود را بنویسید وبا کلیک بر روی Add Id آن را در لیست خود اد کنید شما می توانید آی دی های زیادی را وارد لیست کنید با انتخاب هر یک وکلیک بر روی گزینه Delete می نوانید آی دی ها را حذف کنید. شما با کلیک بر روی گزینه load list.. می توانید آی دی های موردنظرتان برای کرک شدن را که قبلا در یک فایل به صورت TXT ذخیره کرده اید را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که همه این کارها ضروری نیست. ودر قسمت زیرگزینه pass list می توانید لیست پسورد خود را انتخاب کنید و در قسمت پایین آن در فیلد current server می توانید server خود را که همان یاهو است را انتخاب یا تایپ کنید. حال فقط بر روی گزینه Start کلیک کنید بعد از چند لحظه در قسمت زیرگزینه Status شما پسوردهای بدست آمده توسط این برنامه را مشاهده خواهید کرد.

 

4) کرکر Cracker Jack II برای بدست آوردن پسورد آی دی: برای دانلود برنامه کلیک کن. روش کار: ابتدا برنامه را اجرا کنید سپس بعد از اجرا شدن در قسمت Password list لیست پسورد خود را انتخاب کنید ودر قسمت Server سرور خود را که همان یاهو است را تایپ کنید ودر قسمت Pssword Options می توانید تنظیم های مربوط به پسورد را تغییر دهید. در قسمت Add List بر روی Add کلیک کرده و یوزرنیم یا همان آی دی را انتخاب کنید و بر روی Ok کلیک کنید تا وارد لیست شود. با Remove می توانید یوزرنیم را حذف وبا Load می توانید یوزرنیم های خود را که در یه فایل TXT است  را انتخاب کنید حال بر روی Start کلیک کنید. وپسوردهای بدست آمده در قسمت سمت راست برنامه نمایان می شود.

 

5) کرکر CracK-HoE Simulated برای هک کردن آی دی:** دانلود برنامه**  روش کار: ابتدا با کلیک بر روی Change colors  رنگ صفحه را تغییر دهید. در قسمت UserNames  آی دی مورد نظر خود رابا کلیک بر روی گزینه Load می توانید آی دی را که در یک فایل TXT  قبلا ذخیره کرده اید را انتخاب کنید. در قسمت Server Options  می توانید server را تغییر دهید و در قسمت Password Options می توانید نحوه دریافت پسورد را که به صورت غیر تصادفی یا تصادفی است را تعیین کنید ور قسمتOptions  در قسمت زیر آن می توانید نحوه چگونگی خبر دادن پسورد را به شما را تنظیم کنید ودر قسمت UserName Options در فیلد Text Before قسمت اول آی دی را که بین _ است را بنویسید و در فیلد Text After قسمت دوم آی دی یا سوم آن را بنویسید و بر روی Start کلیک کنیدو بعد از لحظاتی پسورد بدست آمده در قسمت Crached نمایان می شود. حال شما می توانید در قسمت پایین آن در قسمت PassWord Changer  پسورد بدست آمده را تغییر دهید. به این طریق که در قسمت Name  آی دی را بنویسید و در قسمت Old-Password  پسوردی را که این برنامه بدست آورده(همان پسورد اصلی آی دی)را بنویسید و در قسمت New-Password  پسورد جدید انتخابی توسط خودتان را بنویسید. و با کلیک بر روی گزینه  Change Pass  پسورد جدید خود را برای این آی دی تغییر دهید. حال این آی دی توسط شما هک شده است وپسورد آن را فقط شما دارید.

 

6) یک کرکر ساده برای بدست آوردن پسورد آی دی  Easy Cracking : **دانلود برنامه** روش کار: در قسمت Yahoo Id  آی دی مورد نظر خود را بنویسید وبر روی گزینه  Crack  کلیک کنید تا پسورد را برای شما پیدا کند.

 

7) یک کرکر ساده بنام WCracker برای بدست آوردن پسورد آی دی:**دانلود برنامه** روش کار: در قسمت Name  آی دی را بنویسید و بر روی گزینه Crack  کلیک کنید تا پسورد را برای شما پیدا کند.